11 kuukautta sitten kirjoitin tänne viimeksi. Johan aika kuluu nopsaa.

Esittely
Koska siitä on niin kauan, taidan esitellä itseni uudestaan.
Olen siis suomalainen tyttö, silmälaseilla, ruskean/vaalean/oranssin värisillä hiuksilla ja vihreillä silmillä maustettuna. Olen n. 156-158 cm pitkä, ja painoa löytyy n. 40 kg.
Suurimmat innonkohteeni ovat mm. videopelit, piirtäminen, kirjoittaminen, harry potterit, lukeminen, j-rock, japanilainen kulttuuri, kigdom heartsit, kauhu jne. jne.
Suurin paheeni on raha; olen erittäin pihi ja tarkka rahasta, jos tuhlaan liikaa rahaa, minua alkaa helposti ahdistamaan.
Olen erittäin riippuvainen myös tietokoneesta, sillä ystäviä minulta ei kolmea enempää löydy, ja nämä kaikki ovat minua 3.v vanhempia, ja vielä yksi niistä oma siskoni.
Olen ollut koulukiusattu, mutta viime joulukuussa vaihdoin koulua, ja ongelmia ei vielä ainakaan ole tullut.

Sitruunapuu a.k.a Sitrus